Sage BOB 50

Speciaal voor de KMO ontwikkeld. Sage BOB 50 is innovatief en ideaal voor de veeleisende gebruiker die zijn boekhouding tot in het detail wil kennen.
Sage BOB50 maakt ook gebruik, zoals in de andere producten van Sage, van de proactieve interface.

Het kan op maat worden aangepast met bijkomende modules die rond de boekhouding worden geïntegreerd en in zijn geheel een ERP oplossing maken.
Het beantwoordt hierdoor aan de hedendaagse noden van moderne KMO’s die het beheer van hun bedrijf op de voet willen volgen.

Sage Bob 50 wordt samengesteld door de keuze aan modules die u nodig heeft. Zo zit u nooit met een te groot of een te klein softwarepakket met vele functies die u vaak wel betaald heeft maar nooit gebruikt. De kracht van Sage Bob 50 is dat uw boekhouding simpel en eenvoudig op orde is waarbij de verschillende modules ondersteuning kunnen bieden in de rest van uw bedrijfsvoering.

Bekijk de demo werking Algemeen BOB 50

Gekoppeld aan de Sage BOB 50 CRM module heeft u een soepele en betaalbare oplossing voor het online beheer van uw klantrelaties op het internet.

Boekhoudsoftware & Financiën
Alles werd in het werk gesteld om op een intuïtieve manier, de ingaven foutloos te laten gebeuren. De navigatie en transparante werking naar de diverse sub modules verloopt naadloos.

– de analytisch boekhouding.
– Beheer van de vaste activa
– De bankverbinding module
– BOB-Ole (link naar Excel om rapporten te maken)
– BOB-Cash (beheer openstaande bedragen en schuld invorderingen)

De vele toepassingen binnen Sage Bob 50 maken van dit software pakket een allesomvattend
pakket om uw gehele bedrijf te kunnen runnen. Denk hierbij aan uw volledige boekhouding, uw
klant en relatiebeheer en bijvoorbeeld uw planning. Vanwege de flexibiliteit van Sage Bob 50 is
het mogelijk om het gehele pakket in te richten naar de wensen en eisen die u stelt binnen uw
bedrijf. Door de combinatie van verschillende modules die u kunt kiezen, krijgt u een uniek en
totaal geïntegreerd softwarepakket. Een pakket waar verschillende afdelingen bij elkaar kunnen
komen, een pakket waar alles efficiënt en geautomatiseerd werkt.

Bekijk de demo werking Boekhouding BOB 50

Commercieel beheer

Sage Bob 50 is ideaal voor bedrijven waar meerdere mensen met de boekhouding en
administratie werken, vooral bedrijven waar verschillende afdelingen nog vaak langs elkaar
werken. Sage Bob 50 kan zo ingericht worden dat alle processen binnen de organisatie totaal
geïntegreerd kunnen worden. Als voorbeeld kunt u denken aan een voorraadadministratie die
zowel op zichzelf werkt, maar daarnaast ook een koppeling heeft naar uw boekhouding. Veilig,
efficiënt en betrouwbaar.

 

–          Artikelen beheer (serienummers, maten en kleuren, etiketten, barcodes, prijslijsten, samengestelde artikelen,
analytisch te volgen, enz…)

–          Voorraad beheer (stockbeheer, status van de voorraden op diverse locaties, automatisch aanvullen voorraad, magazijn voorraad, Inventaris beheer)

–          Prijzenbeheer (inlezen van prijslijsten vanuit Excel of Database, automatisch prijzen en tarieven bijwerken)

–          Beheer van bestellingen voor klanten en leveranciers (backorders, respecteren van leveringstermijnen)

–          Het beheer van aankopen.

–          Contractenbeheer (repetitieve facturatie, abonnementen op vaste tijdstippen)

–          Het geheel van documenten voor facturen, offerten, verzendnota’s, bestellingen, creditnota’s is gekoppeld aan een lijst waarbij  de cyclus voor klant en leverancier betreffende
de invoer, raadplegen, opzoeken , sorteren, aanmaken, wijzigen bereikbaar is vanaf één enkel scherm.

Kassabeheer

Het kassabeheer (toonbank beheer) werd ontworpen voor de detail verkoop en is direct verbonden met het commercieel beheer van Sage BOB 50. Het maken van kasbon, factuur of zend nota is daarbij gemakkelijk te maken.
Opgebouwd rond moderne randapparatuur zoals aanraakschermen, geldlades, ticket printers, barcode lezers, enz…
Zeer eenvoudig en intuïtieve interface.

Productiebeheer ERP voor KMO

Een goed ingericht ERP systeem bespaart u niet alleen tijd en geld, maar het zorgt ook voor een
efficiënte, veilige en snelle manier om uw informatie te verwerken. Uw boekhouding op orde, uw
sub administraties op orde maar ook alles veilig en gecontroleerd verwerkt. Uw boekhouding is
niet alleen veilig, gecontroleerd en op orde. Nee, uw gehele bedrijf is efficiënt aan elkaar gelinkt.
Dankzij Sage Bob 50 is dit mogelijk

Geïntegreerde productie module in Sage BOB 50 laat je toe om:
– De productievolgorde op te stellen op basis van de voorraad en personeel.
– Alarmen worden gemaakt op basis van de materialen.
– Aanmaken van productie rapport i.v.m. de beschikbaarheid van de geproduceerde producten.

Indien u nog meer informatie wenst kan u steeds doorklikken naar de website van Sage Bob 50