Tijd besparen, kosten verlagen en risico’s verminderen!


Sage heeft de oplossing bij uitstek om te helpen bij de groei en competitiviteit van uw onderneming!
DigiDesk maakt het mogelijk om inkomende en uitgaande documenten van elk bestandsformaat te beheren.
De module kan naadloos worden geïntegreerd in uwehuidige boekhoudoplossing of commercieel beheer Sage
30, Sage BOB 50 of Sage BOB 50 Expert. DigiDesk is de sleutel tot een gestructureerd, snel en doeltreffend beheer!
U ontvangt fysieke documenten en facturen? Scan ze simpelweg in, DigiDesk doet de rest!
Via intelligente dataherkenning wordt de plaats van gegevens in documenten onthouden, zodat de
administratieve verwerking snel kan worden afgehand-eld. Bedragen, data, BTW-nummers en dergelijke worden
automatisch ingevuld op facturen, zodat de boekhoudkundige ingave gemakkelijker verloopt. Toch nog twijfels? Het boekhoudstuk wordt rechtstreeks gekoppeld
aan de boeking en kan op elk ogenblik worden geraadpleegd en aangepast. Handig, toch? Naast algemene boekhouding kan ook analytische boekhouding worden
beheerd via DigiDesk.